24 Ekim 2010

ZOR ZAMANLAR

l


Bir hayat manzumesi de değil,
yanlış zamanların hece ölçüsü dizeler.
affedilmişliği de yok günahların
meleklerin hatıra defterinde ömürler.

ll
Bir akşamüstü rüyası gibi hayat
birden, korkarak ve terli uyandıran karanlığa
gece yok,
meleklerin yüzünde siyah benekler.


Şimdi aynı zamanlarda takılıp kaldım yine; 
Eski hayat kırıntılarından ve siyah kelimelerden oluşmuş, 
yaşadıkça ağırlığı artan zamanlarda.
Ve pazarın saldırganlığı...

Şimdi aynı hayallerde kaldım yine;
kendim gibi,
adam gibi,
aşk gibi yaşadığım hayallerde.
Ve pazarın yalnızlığı...

(sezen aksu-zor yıllar pazar hediyem olsun size)


gereksiz adam

9 yorum:

  1. şu pazarı bir sevsen, hayat da seni sevecek inan bana. şımart kendini.

    YanıtlaSil
  2. hah işte bunu da okudum tam oldu artık...

    YanıtlaSil
  3. ne zamandır uğrayamıyorum sana kendimden çıkıp selam veryim dedim :) neyse ki bir pazar dah a bitti :)) iyi olasın hep cem:))

    YanıtlaSil
  4. pazar beklenen bir randevudur kimi zaman, belki ufacık bir tebessüm belirtisi, ama hayatın bir an anda değişeceği bir gün olabilir pazar..

    YanıtlaSil
  5. Nedense ben Pazarlar ben de hep bir geç kalınmışlık duygusu yaratır..Sorsalar şimdi bana hangi gün en hüzünlüdür diye hiç düşünmeden Pazar günü deri..

    YanıtlaSil
  6. Pazar sevimsizdir bence de. Okul yıllarından kalma garip bir sıkıntı. Evde olmamak gerek o yüzden. Sokağa çıkmak gerek...

    YanıtlaSil
  7. @Evren @mayısmeleği @Ateş Böceği @Parpali

    Ben bir türlü beceremedim pazarı sevmeyi. Oysa hiç önyarılı da değilim kendisine. Sabah uyandığım gibi başlıyor sıkıntısı...

    @üryan

    umarım iyi olmuşsundur da bize iyi fazla gibi...

    @handan

    teşekkürler handan. Ben de çok zamandır blogları şöyle adam akıllı dolaşamıyorum. bir iki bloga bakabiliyorum o kadar..

    umarım den se iyi olasın hep..

    YanıtlaSil
  8. Şiirler çook güzel.Sezenin şarkısınada diyecek söz yok.Sezen işte.Benim için her gün aynı olduğu için hafta içi haftasonu farketmiyor:)

    YanıtlaSil
  9. @kamikaze

    keşke benim bünyemde gün ayrımı yapmamayı başarabilse.

    teşekkürler...

    YanıtlaSil