5 Eylül 2010

KIZMA

Şimdi bir sigara daha yakıp, derin bir nefes çekeceğim ciğerlerime; kızma. Eski zamanlardan kalma şarkılardayım yine...

Sonra belki bir sigara daha yakacağım. Eski bir Nazan Öncel ya da Sezen Aksu şarkısına eşlik etmek için dumanımla.

Bütün bu karmaşa arasında unuttum yokluğunu; kızma. Zaman o zaman değil, zamandakiler kavgalı, zamandakiler saygısız. İşte bu kavgada unuttum yokluğunu,kızma...

Bütün ihtiyaçlarını karşılayabilirdim, en ufak ayrıntısına kadar sorabilirdim yazacaklarımı sana; sesim titredi soramadım, kızma.

Şimdi belki bir kutu bira içebilirdim, sigarama ve yokluğuna eşlik etsin diye. Zaman o zaman değil, içemedim...

Şimdi bir şiir yazmak isterdim sana, çok zaman geçmiş unuttum yazacaklarımı; kızma...


gereksiz adam

10 yorum:

  1. Diyecektim ki...
    Bugün kadir gecesi olabilir...

    Kızma...

    YanıtlaSil
  2. @üryan

    bazısı bulur kızacak bir sebep.

    @K.Saat

    yani?

    YanıtlaSil
  3. Sen şiiri yazmaya başla, bisiklete binmek gibi değil mi aşk?

    Anlıyorum desem hafife alır mısın?

    YanıtlaSil
  4. Yani, dua edin diye...
    Hem unuttuklarınıza, hem unutmadıklarınıza...

    YanıtlaSil
  5. Gidenler geri dönse,bıraktıkları gibi bulabilirler mi bizi?

    YanıtlaSil
  6. Hayırlı bayramlar diliyorum:)

    YanıtlaSil
  7. @Sıradan Bir Sazan

    hafife almak mı?

    sevinirim en çok...

    @K. saat

    gerçek hayatla kelimeleri her daim aynı tutmamak lazım...

    @ışıl

    bulamazlar.. biz de aynu hüsranı yaşarız belki ama ''keşke'' demeyiz en azından...

    @kamikaze

    teşekkürler, sana da iyi bayramlar...:)

    YanıtlaSil
  8. @Sıradan Bir Sazan

    hafife almak mı?

    sevinirim en çok...

    @K. saat

    gerçek hayatla kelimeleri her daim aynı tutmamak lazım...

    @ışıl

    bulamazlar.. biz de aynu hüsranı yaşarız belki ama ''keşke'' demeyiz en azından...

    @kamikaze

    teşekkürler, sana da iyi bayramlar...:)

    YanıtlaSil