9 Ağustos 2010

ORDAN-BURDAN-ŞURDAN-ÖTEDEN-BERİDEN

Miadını doldurmuş ilişkilerde ucuzlaşmaya başlayan iletişim şekillerini bilirsiniz. Son noktayı koymak istersin de bir şey tutar seni. İlla dip yapıp midenin bulanması gerekir ki sonlandırasın. Sonrası sorgulama evresidir. Anlık iletişimlerin peşi sıra gelen geçici ve kas ağrısı hissi veren pişmanlık ve sorgulamalar, belirtilen evreden sonra kalıcı bir hal almaya başlar. Sonra iletişim biter, sen sorgulamaya devam edersin ''nerede hata yaptık''. Cevabı basit aslında ki sen de bilirsin, nokta yerine hep virgül koydun. Cümle uzadıkça anlamını yitirdi hatta anlamsızlaştı.

Nokta isteyen cümleler uzadıkça, okuyanı da yazanı da yorar evlat...

Sözün özü;

Mideni ve aklını seviyorsan noktayı doğru yerde kullanmak lazım evlat.

Ve,

gereksiz adam kullanıcı adından utanıyorum ama ondan kopamıyorum. Bana gereksizliğimin ne kadar gerçek olduğunu hatırlatıyor bazı bazı. Yok çok ciddiyim, ''aman sen gereklisin'' deyin de gaza geleyim diye değil, gerçekten.. Misal kalabalık gruplar içerisinde ''benim blogumda ki adım gereksiz adam'' desem eminim ingiliz tenini andıran hafif pembemsi tenim kırmızı ötesi bir şey olur...

Bir de,

bu blog ve ben çok ortalık malı olduk. Gerçek hayat ve blog hayatım eşitlenmeye başladı. Yani artık bu blogun bana ait olduğunu beni tanıyan bir çok kişi biliyor bu da yazma özgürlüğüme ket vuruyor. pek yakında, çok acıyla blogtan vazgeçip yeni bloglara-mekanlara yelken açarsam üzülmeyin, ağlamayın, kahretmeyin kendinizi olur mu?

Bitti...

(daha yazardım fekat çok sıcak)


gereksiz adam

11 yorum:

  1. gidersen bana bi el et..zira ben de aynı şeyden içimde tutuyorum yazıları:)ortak açalım kimseye söylemeyelim :))

    YanıtlaSil
  2. yok kahretmeyiz merak etme :)
    reel yasantındakı ınsanların öğrenmeye baslaması gercekten yazma özgurlugunu elınden alıyor..kendını kasmaya baslıyorsun. aynı durumdayız..bende aklımdan gecırmıyor degılım baska bır adrese gecıp sıfırdan baslamayı..

    'gereksız adam' 'gereksız yazılar' demen hoş degıl kendıne guvensız biriymişsin hissi veriyor.
    o kadar cok gereksız adam ve gereksız yazı varken..

    YanıtlaSil
  3. hep bunu istedim, şöyle özgürse tabir-i caizse kusabileceğim bir yazım alanı.. olmuyor.. reelde tanıdıkları aldık başımızın üstüne koyduk hadi, bir de sanalda tanınanlar var ki onlar daha acımasız; biz senin cemaziyelevvelini biliriz diye karşına dikiliyorlar birden..
    hep içinde kalıyor insanın bazı şeyler.. ne derler dinimiz var malum..

    bir gün atacak biliyorum.. bir gün atacak.. ne derlerse desin diyip bir kusacağım, o zaman ankaradan filan ses gelmiyecek belki ama en azından ben rahatlayacağım..


    neyse, gidersen haberim olsun.. her gidişimde sana adresimi varmiştim hatırlarsan..

    **insan işte; gün gelir alacağını böylee tahsil eder işte.. kendimi şiddetle kınadım ...

    YanıtlaSil
  4. @zoitsa

    bugün itibariyle şuna karar verdim ya da şunlara..

    ya burda içimden geleni yazacagım, bıktım kasmaktan ruh haliyle ya da burayı koruyup başka bir blog daha açacagım.. orda eser gürlerim, burda mır mır takılırım...

    @'Berrin'

    e zaten kendime güvenip yok ki...

    @üryan

    sanalda istemedikten sonra tanışmam, buna eminim. ilk mesajımda belirttiğim taktik uygundur aslında...

    kınamana gerek yok, insansa neticedeki dogrudur yaptıgın...

    YanıtlaSil
  5. @zoitsa

    bugün itibariyle şuna karar verdim ya da şunlara..

    ya burda içimden geleni yazacagım, bıktım kasmaktan ruh haliyle ya da burayı koruyup başka bir blog daha açacagım.. orda eser gürlerim, burda mır mır takılırım...

    @'Berrin'

    e zaten kendime güvenip yok ki...

    @üryan

    sanalda istemedikten sonra tanışmam, buna eminim. ilk mesajımda belirttiğim taktik uygundur aslında...

    kınamana gerek yok, insansa neticedeki dogrudur yaptıgın...

    YanıtlaSil
  6. gereksizcim bir yere kaçarsan bana da el et seni okumadan olmuyor:))
    avhandan@gmail.com adresine ben buradayım de olur mu:)

    YanıtlaSil
  7. @bahar gelsin

    yok ya, ne yazıyoruz ki...:)

    YanıtlaSil
  8. benimde bir aç yakın arkadaşım biliyor son bir kaç aydır, artık daha dikkatliyim... herşeyimi bildiğini sandığım arkadaşlarımdan bile sakladığım cümlelerim oluyormuş. ama denemek lazım eğer herkese aynı ağızdan haykırabilirsek işte o zaman özgürüz... herkes bilirse içimizdeki canavarı işte o zaman özgürüz aslında. bizim yaptığımız çoğu zaman tavşan dağ hikayesinden öteye gitmiyor vesselam...
    yazalım açılalım....
    benimki de biraz hoca-salkım hikayesi oldu ama anlayın işte...

    YanıtlaSil
  9. @DeliRapunzel

    özgür oluruz da huzurlu olur muyuz orası muamma..

    YanıtlaSil
  10. Seni cümlelerinle tanımışsa insanlar ve bu halini yadırgamıyorsa kimse;kaçmak niye? Aklımıza geleni söyleyemiyor da yazıyorsak sadece ozaman bukadar endişe niye?
    Yine de sen bilirsin ama yeni adresini de yine burdaki arkadaşlara da vereceksen ozaman adres değişikliğinin anlamı ne??

    YanıtlaSil
  11. @ışıl

    gerçek hayatta beni burdaki cümlelerimle tanımadı ki insanlar. hoş o vakit bu vakittir hala buralardaysam bir yere de gideceğim yok kanımca...

    YanıtlaSil