23 Ağustos 2010

118....


Biri şu 11880 reklamlarına ''dur'' desin. Vallahi ruh sağlığım tehlikede, gerçekten.

Bir de avea reklamlarında (özellikle halı saha maçı olan bölüm) avea kullanıcılarını görünce, diğer operatör sahibi olasım geliyor. İstediği kadar yüklensinler, o iki tip (sağ ve soldaki) gibi olacaksam olmam daha iyi...


gereksiz adam

14 yorum:

  1. avea reklamını ben seviyorum
    "o zaten ne öyle kinayeli"

    YanıtlaSil
  2. yüzoneskizzz seksennnn seksen seksen... yüzonsekizzz seksennnn seksen seksen...
    hadi gereksiz eller havaya
    yüzonsekizzz seksennnn seksen seksen...

    hahah çok sinir valla nasılda dolanıyor insanın aklına

    YanıtlaSil
  3. ay bak bi de ben filmlerden soğudum şu sigarayı kapatacaz diye buzlaanma karlanma ve bizzatı çiçeklenme sahnelerinden dolayı. biri de çıksın ben filmlerden etkilendim o nedenle baca gibi tütüyom desin. kim ulen bu ekranda sigara görüp de içen, bulayım onla başlayacam pataklamaya... yani kısaca biri bu olaya da dur desin lütfennnnnnnn seksen seksen :)

    YanıtlaSil
  4. @Aylak Kedi

    kinaye yanlış yönde yapılmış. diğer operatör sahiplerini öyle acayip tiplerden seçseydiler bari..

    @Evren

    bunu yapma evren, hayır bunu yapma, bu ritm eşliğinde elleri havaya kaldırma..:))

    YanıtlaSil
  5. 11880 ve 11818 acayip dile dolanıyo ama ya :/ ben söyleyip söyleyip geziyorum paso:P

    bi de, aveanın bu reklamları cidden çok güzel, reklamlar eşliğinde mama yiyen bebekler gibi ekrana yapışıyorum başladığında.. "bi yüklenme var, evet" :P

    YanıtlaSil
  6. @bi dost

    yapmayın, bunu bana yapmayın, bu kadar yüklenmeyin..:)

    YanıtlaSil
  7. Evren evet ne olur sus, yapma bunu...

    Ve bu reklam, çok doğal...

    Zaman zaman kendimi buluyorum hem :)

    YanıtlaSil
  8. Ben radyo mydonose'daki 76, 77, 78, 79 bilmemne abone reklamına uyuz oluyorum. Her fırsatta sokuşturuyorlar şarkıların arasına.

    YanıtlaSil
  9. sen beni düşün 9 yaşında oğlum sürekli 11880 diyor geziyorrrrrrrrrr çıldırcammmmmmmm

    YanıtlaSil
  10. ben de vodafonun reklamlarına sinir oluyorum hele şu sıra hangi kanalı açsam bayramda torunuyla konuşan amca çıkıyor sinir bozucu bir şekilde Cannnnım yavruuuum diyor ya tv yi kırasım geliyor resmen :D

    YanıtlaSil
  11. evet benim de tansiyonum çıkıyor. Bir o abuk sabuk reklamı görünce bir de tv de Nihat Doğan'ı görünce. Alerjim var işte bu iki şeye.

    YanıtlaSil
  12. @Sıradan Bir Sazan

    pöfff...:))

    @)-( Asabi BalıK )-(

    anımsayamadım şimdi bak..

    @bahar gelsin

    bak şimdi üzüldüm sana..:))

    @ღ.♥.ღ pinkZorro ღ.♥.ღ

    evet evet o da gıcık..

    @Elif Gizem

    tam alerjilikler..

    YanıtlaSil
  13. 11880 ilk reklam filminde doladı zaten dilimize "11880"i. akıllıca bir işti bence ki o reklamın üstüne bu rezilliğe hiç gerek de yoktu.özellikle insanı soğutmak için yapılmış gibi.
    avea'nın insanda kafası duvarlara vurma hissiyatı oluşturan çok daha problemli bir reklam filmi var bence: 1)-atıyosooonn-evet evet atıyosun..!!
    vodafone da "kırmızı!" olayını fazla abarttı o da sinir bozuyor artık gibi geliyor bana
    ama tartışmasız 11880le yarışabilecek tek reklam filmi head and shoulders(-arabam nerde?gölde mi!!) tır :)

    YanıtlaSil
  14. @dedimdi

    ya güzel kadın, yakışıklı erkek hatırına o reklamı 118... lerle yarıştıramıyorum..:)) ama uyuzluk konusunda şansını zorladığı kesin..

    YanıtlaSil