4 Temmuz 2010

PAZARKÜSÜR

facebook dili, twitter dili, blogger dili....
garip dünyalar. Tanıdıklarımı tanımadığımı anlattı bana ya da tanıdıklarım da kendilerini tanımamışlar. Bunu da bana anlattı, tanıdıklarıma anlattı mı bilemiyorum...

Fenerbahçe' de şampiyon olamadı. Arjantin ve Brezilya elendi. ''Oysa Arjantin alır ulen'' diye ahkam kesiyordum, çok anlayanlardanmış gibi.

Sezen albüm yapmadı bu yıl, konser de vermedi ki görüp hasret giderelim. ''yürüyorum düş bahçelerinde'' ki 20 küsür şarkı da kesmedi beni. Sezen' den çakkıdı ya da lale devri ve hatta unutamam dinlemeyi hiç hayal etmemiştim. Pardon, Uslanmadım, Muhabbet Kuşları, Söz bitti v.s. de olmasaydı halimiz nice olurdu.

Yıllık iznimin bir kısmı olan oniki günü kullanmaya başlıyorum pazartesiden itibaren. Eski zamanlarda büyük mutluluk duyduğum bu zamanlar şimdi bi yalnızlığa itti beni. ''İznimi yarıda kesip işe mi başlasam?'' diye sorar oldum kendime. Düşün daha izin başlamadan.. Böyle başlayacak, iznin son günleri ''pöfff, yine izin bitti'' ruh hallerine gireceğimi gayet iyi biliyorum.

Sonra izin denince akla gelen tatil, tatil deyince akla gelen akdeniz sahilleri hiç çekmiyor beni. Hatta bu durum ''arabesk'' geliyor desem yeridir. Başka bir şeyler yapmalıyım, karadeniz' i gezmek olabilir mesela ama onu da canım çekmiyor, hem bir aydır araba kullanan biri olarak bu yolculuk ne kadar sağlıklı olur bilmiyorum. Otobüsler mi?

pöfffff....

Bel problemim ''yaşlanıyorsun lan'' diyor. Bel mi problem onu da çözmüş değilim. Aslında beni kaplıcalar paklar, en yakın kaplıcaya gidip tatilimi bu şekilde değerlendirmek en güzeli olur kanımca, kanınca, kanlarınca...

Her şeye şükrediyorum aslında ama düşünüp içimde havai fişekler patlattığım bir hayalim yok, kalmadı. Bu da beni manyaklaştırıyor. Bir işe gövdesiyle dalan, dalarken yüzünde güller açanları görünce kıskanmamak, imrenmemek mümkün olmuyor....

Neyse işte, pazar bugün. Tek tesellim pazartesi sendromum yok diyeceğim fakat cumadan üstüme üstüme gelen ''yalnızlık duygusu'' az daha beter bir hissiyat ne yazık. Üstelik insansızlıktan değil benimkisi, tabikisi, bu sefer fena foka bastımkisi... (çok kötü)

Sigara, kahve, Sezen, pazar... iyidir iyidir...


cem

15 yorum:

  1. bana deniz mi dağ mı desen, tatilde dağı tercih ederim. zaten kalabaıklaır sevmiyorum, güneş yakmasın sadece ılıtsın yeter diyenlerdenim, bi de üstüne güneş alerjim olduğu düşünülürse, sabah 9a kadar akşam üzerleri 6dan sonra girilen bir deniz de benden memnun mudur bilemeyeceğim.

    iyi bir pazar bugün valla bak. bana bi kötülüğü olmadı en azından henüz :)))

    YanıtlaSil
  2. ''Her şeye şükrediyorum aslında ama düşünüp içimde havai fişekler patlattığım bir hayalim yok, kalmadı. Bu da beni manyaklaştırıyor''çok iyiydi bu.

    YanıtlaSil
  3. tatili kaplıcada değerlendirmek ha? amca olmuşsun iyice:)

    YanıtlaSil
  4. @Evren
    bu anlamda ben karadeniz sevdalısıyımdır zaten. denizi de dağı da pek güzel. seçmek zorunda kalmıyorsun.

    pazarın tek suçu sonrası pazartesi olması kanımca...:)

    @juli

    teşekkürler...

    @bi dost

    insan iki dakika teselli eder.. cık cık cık...:)

    YanıtlaSil
  5. çay, sigara, pazar ve ben...

    bu kareye bayılıyorum..
    sonrasında pazartesi mi varmış?
    varsın olsun kimin umurunda..

    YanıtlaSil
  6. Yaw tatili olan varr olamayan var,yazmayın böyle uluorta tatil falan diye :)
    Karadeniz iyi seçim bence.Şöyle bi yaylalara çıkıp kendiyle başbaşa kalması insanın güzel olur.

    YanıtlaSil
  7. En baştan başlayayım.bir de friendfeed var.:) o kadar bilinmiyor ama.twitter hesabın varmıydı? iyi ki üye olmuşuz.değişik insanlar tanımak gzüel oluyor.arada hayal kırıklıkları olsa dahi ama tabiiki bloğu hiçbişeye değişmem.

    Sezen'in albüm çıkarmasını ve konser vermesini çoook istiyor ve bekliyorum bende:( şimdiye kadar o büyülü Sezen konserlerine gidemediğim için şanssız hissediyorum kendimii:/ bu hayata veda etmeden dilediğim şey Sezen Aksu konserine gitmek:) (aman yanlış anlaşılmasın hasta değilim.)

    Fener şampiyon olamadı ama Bursaspor'un şampiyonluğuna sevindimm:) Bakalım dünya kupasını kim alacak:)

    En can alıcı noktaya geldikkk:) Dilediğince zevk alacağın,dinleneceğin çok hoş tatil geçirmeni diliyorum.Her şey gönlünce olsun diyerekten bitiriyorum.

    YanıtlaSil
  8. En baştan başlayayım.bir de friendfeed var.:) o kadar bilinmiyor ama.twitter hesabın varmıydı? iyi ki üye olmuşuz.değişik insanlar tanımak gzüel oluyor.arada hayal kırıklıkları olsa dahi ama tabiiki bloğu hiçbişeye değişmem.

    Sezen'in albüm çıkarmasını ve konser vermesini çoook istiyor ve bekliyorum bende:( şimdiye kadar o büyülü Sezen konserlerine gidemediğim için şanssız hissediyorum kendimii:/ bu hayata veda etmeden dilediğim şey Sezen Aksu konserine gitmek:) (aman yanlış anlaşılmasın hasta değilim.)

    Fener şampiyon olamadı ama Bursaspor'un şampiyonluğuna sevindimm:) Bakalım dünya kupasını kim alacak:)

    En can alıcı noktaya geldikkk:) Dilediğince zevk alacağın,dinleneceğin çok hoş tatil geçirmeni diliyorum.Her şey gönlünce olsun diyerekten bitiriyorum.

    YanıtlaSil
  9. @üryan

    işte bugün pazartesi ama ne farkı var dünden.. bence yok, tatildeyim çünkü..:))

    @Sishyphos

    tatil dedim ama hiç övmeden, kimseyi özendirmeden. yani öyle hayallerdeki gibi bi tatil değil bizimkisi. Karadeniz de sadece söylem, ben bu tembellikle onu da yapmam...

    @kamikaze

    adım adım cevaplamışsın yahu, çok detaycı gördüm seni..:))

    friendfeed üyeliğim de var hatta sizin sayenizde açmıştım. bi dost ve senin yardımlarınla ama ne onu ne twitter ı kullandığım yok. üyeliği yok demesinler, cumhurbaşkanının da var ne de olsa...

    Sezen konserine ben de bir kere gidebildim, geçen yaz.. kesinlikle gütmelisin diyorum ben..

    bursa' nın şampiyonluğu beni daha mutlu etti elbette bi galatasaraylı olarak....

    en can alıcı noktada ki iyi dilekler için de teşekkürler..:))

    YanıtlaSil
  10. Tatilleri hiç sevmedim,şimdi de okulda ki zil sesini okadar çok özlüyorum ki,yine de sabahları uyu bari diyebilirim :)

    YanıtlaSil
  11. @ışıl

    tatilleri hep sevdim de bu tatil bi garip sanki. tatil derken yineleyeyim akdeniz, kum, plaj şeklinde ki tatiller değil...

    YanıtlaSil
  12. şimdi sen tatilde misin yani...o halde iyi tailler :))

    YanıtlaSil
  13. @beenmaya

    evet tatildeyim ve bugün tadını çıkartmaya başladım, çalışıyorum, olacak biliyorum..:)

    YanıtlaSil
  14. "Düşünüp de içimde havai fişekler patlattığım bir hayalim yok, kalmadı." demişsin ya. nası bomboş hissediyor insan o anlarda ruhunu... uyuşmuş gibi, alçıdanmış gibi... biliyorum çünkü bu cümlene ortak çıkıyorum..

    YanıtlaSil
  15. @Elif Gizem

    ortada da öyle büyütecek sıkıntılar olmadığı halde değil mi?

    YanıtlaSil