31 Temmuz 2010

BENİ ANLA DİYE

Konuştuğumuz harflerden başka harflerle çıktım yola
Yeni adresler buldum adını lekeleyecek
Geçmişini kurcaladıkça,
farklı ve nefessiz dünyalarda açtım gözümü.

Sonra senden gizli kişilikler oluşturdum.
yeni bir kimlik yazdım boş sayfalara
En afili resimlerle süsledim görüntümü
Kısayollar oluşturdum dünyama.
Ve yeni ziyaretçilerle doldurdum her yeri.

Yeni ve genç sevgililer çaldı kapımı,
İç çamaşırlarının renklerine hala alışamadığım...
Başıboş aşk söylemleri aynı sen
Ama anne şefkatine henüz bulaşmamış elleri.
yeni ve genç sevgililer.

Kirli ve farklı dillerdeki dünyanda yer aradım kendime.
Farklı saflardan göz göze bakabildiğimiz.
sadece beni anla diye,
aslımı karalara feda ettim.
ama anlatamadım...


gereksiz adam

(yeni takıntım; aşk mümkün müdür hala?)

11 yorum:

  1. yeni takıntınla okuyunca daha hisli oldu. öyle hisli oldu ki yorum yapacak bir şey bırakmadı.
    kir'e söylem kurcaladı sadece biraz içimi. böyle olacağını bildiğin bir hikaye gibi geldi."kirli ve farklı dillerdeki dünyanda yer aradım kendime" yi gördüğümdeyse yanılmadığımı anladım.

    YanıtlaSil
  2. birgün hiç beklemediğim bir zamanda çık karşıma..yağmurun yavaş yağdığı ve paltomu almadığım için değil;sevgisizlikten üşüdüğüm bir zamanda..evle iş arası mekik dokuduğum ve başımı bile kaldırmadığım bir zamanda..
    tam evimle işimin arasında dur...öylece bak bana...yanından geçmiş olmalıyım bir kaç kez..ilk gözlerimdeki sakinliğin farkına varmalısın..ve bir gün çarpmalıyım sana..taşıyamadığım bütün mutsuzluklarım dökülmeli yere..ben alelacele toplamaya çalışırken onları sen eğilip gözlerime bakmalısın..sakince sırtlayıp yükümü giderken ben;elimi tutmalısın...

    YanıtlaSil
  3. şiirin mecra değiştiriyor gelişiyor...eline sağlık( otorite gibi konuştum ama:))

    YanıtlaSil
  4. Kirli ve farklı dillerdeki dünyanda yer aradım kendime.

    aşk mümkün müdür?
    mümkündür..mümkün olduğuna inandığın sürece..

    YanıtlaSil
  5. seni anlasın diye şiirler yazdığın, muhtemelen istediğin gibi anlayamayacaktır seni.hep böyle olmaz mı zaten?
    aşk mümkün hala, ama görmeden inanamıyoruz ne yazık. oysa hala var. orada bir yerde, nerede bilinmez ama var işte.biliyorum inanması zor.

    YanıtlaSil
  6. @bahar gelsin

    teşekkürler tabi, mütevazilik olsun diye değil ama bu blogta yazdığım hiçbir yazı şiir değildir. gelişme konusuna gelirsek, öyle bir çabam da yok. anlık yazılar ve senin de dediğin gibi otorite gibi konuşmuşsun..:)

    YanıtlaSil
  7. @Karakutu

    o şarkıyla ne okunsa hislenir insan kanımca. yani keramet şarkıda...

    @zoitsa

    eline sağlık

    @üryan

    zor sanki. en azından aşk aşk diye bağırtan geçmiş zaman aşklarını bulmak zor. aşktan değil zamandan, bizden kaynaklı sorun...

    @soluk

    varolduğu kesin aşkın da bize uğrar mı muamma..

    YanıtlaSil
  8. öyle bir yazmışsın ki bende bir bakayım şarkıyla birlikte çalarken okuyum falan deyip şarkıya bağımlı hale geldim, ayrıca şiiri de sevdim anlatamadıkların açıklağa kavuşunca haberimiz olsun.

    YanıtlaSil
  9. @PufidooT

    murathan mungan sözleri. her zaman bir bağlayıcılığı vardır.

    YanıtlaSil
  10. "Eski"yi "yeni"yle kıyaslarken, "eski" hiç değişmiyor gözümüzde ve "yeni" olansa bir türlü biçimlenemiyor yüreğimizde. Başarabilsek keşke, yenilikler için de bir yer açmayı yüreğimizde...

    YanıtlaSil