20 Nisan 2009

TEŞHİR..

Bugün popülist bir ruh haliyle, kendimi teşhir etme isteği uyandı içimde. ''Neden?'' diye sorgulamadım. Bütün sorguya düştüğüm konularda-ikilemlerde, başta aldığım kararlardan pişmanlık ve hatta utanç duymuşumdur. İşte bugün sorgulamadım kendime olan talebimi, utancımı-pişmanlığımı sonraya sakladım. Egoistçe bir tavır belkide içimdeki, azıcık övgüye ihtiyacım var ya da.... resim bunun için yeterli mi, çok zor..

İŞte buyrun bütün depresif kelimelerin sahibi resimdeki adam benim. Artık kime ne hayrı dokunacaksa (işte başladı sorgulamalarım), ekledim gitti... Ne büyük iş..

gereksiz yazar/20.04.2009

25 yorum:

  1. bir blogda ne yazıyordu? yazısı güzel olan erkeklerin yakışıklı olma ihtimalleri sıfırmış...
    demek ki istisnalar kaideyi bozmuyor hiç bir zaman...
    ha bir de aynı durum sesi güzel olan erkek/kadın larda da var bakıyorsunuz ki yüz ıh ıh :)

    YanıtlaSil
  2. Çok gereksiz :D
    (güzel olduğum kadar küstahımdırda :p)

    YanıtlaSil
  3. sorgulamak kimi zaman faydasız ve yararsızdır ruhuyla cebelleşen için,bu ruh hali öyle sen olmuştur ki artık kurtulmak istedikçe batarsın kendi içine ve en gereksiz dediğin şeyler gerekli kılınmaya başlar zihninde sorgulamaz yorumlara aldırmaz ve sadece yaşarsın öylesine,umarsız ve daha çok batarak suni tenefüs nöbetlerine...
    o yüzden ne aynada gördüğün yüzünün,ne resminin bir anlamı vardır,yaşadıklarına battıktan ve kelimelerin bunca anlam yüklenip içine battıktan sonra...

    YanıtlaSil
  4. "Dışı mamur olanın içi harap olurmuş" .. Belki de züğürt tesellisi boşver.. Sen yaz ..Gerisini salla gitsin..

    YanıtlaSil
  5. Saklanacağın kimse yoksa ya da saklayacağın birşeyin yoksa neden saklanacaksın?Bence en iyisini yapmışsın,hiç egoistçe bi tavır değil..hem öyle olsa ne yazar ki,burası senin yerin,istemeyen gelmesin..o kadar

    YanıtlaSil
  6. Çılgın yazar iyi böyle yahşiliğin çıktı ortaya :)) Kendini şımart kendini seeeeeeevvvvvvv..Başka yolu yok bu işin ..Yeri gelince ukala ol..yeri gelince narsist ol..Ama ol iyi ooolllll :::)))))

    Kendindeki güzellikleri gööörrr..Kimsenin seni demoralize etmesine izin vermeeeeeee..

    Sesim kısıldıııı:)))

    YanıtlaSil
  7. adam sandler. evet evet buna benzettim.

    YanıtlaSil
  8. Bence en güzelini yapmışsın. Burada neden kendimizi gizliyoruz anlamıyorum zaten. Karşımdaki insanı görerek onunla düşüncelerimi paylaşmak benim için her zaman çok daha anlamlı...

    YanıtlaSil
  9. bloglarda gizlilik gizli bir konu varsa kullanılabilinir ama gerisini hiç bir zaman anlamamışımdır zaten.

    YanıtlaSil
  10. @funda

    teşekkürler..

    @Sinirli Prenses

    gerekasiz yazılar, gereksiz yazar...:)

    @Adsız

    evet o sefer sorulamadım gitti..

    @münzevî

    belkşde.. amaç teselli bulmak değil mi sağdan soldan..

    @Kediye Kafa Atan Psikopat Fare

    şu kediyi rahat bırak artık..:)

    @ilham perisi

    çılgın mı?.. senin yanında hiçiz yahu..:) teşekkürler..

    @bi dost

    teşekkürler.. umarım teşekkür edenleride ''kro'' bulmuyorsundur..:)

    @Haşim Arıkan

    her insanın bi gizli yanı var elbet.. birde amacını aşsın istemedim blogun..

    @Sade

    kendimi saklamak gibi bir gayem olmadı aslında, sadece gerek duymamıştım.. yeri geldi ekledik... teşekkürler..

    YanıtlaSil
  11. iyiliğin için bu duaya ya da bedduaya amin diycem :P

    YanıtlaSil
  12. süperrr resimde çok güzel çıkmışsın gereksiz yazar, bence de iyi etmişsin.bloğunda çok güzel ben de takipteyim artık:)

    YanıtlaSil
  13. @çatlak kiremit

    güzel mi çıkmışım!!! o da güzel, teşekkürler...:)

    YanıtlaSil
  14. ya eski sevgilime benziyosun nefret ettim senden :P, hoşmuşsun bi tek bu yazını okudum henüz ama, aynen bende (pişmanlık duyarım çok),,,,,,,

    YanıtlaSil
  15. @Redirection to Life

    teşekkürler...:)

    YanıtlaSil
  16. ha birde, bi altta ki '' anne ben manyak oldum'' yazısında ki resimde benim, bu fotoğrafa kanmayın derim..:)

    YanıtlaSil
  17. :) ya mesleği merak ettim tayin filan okuyunca bide gerçekten 30 yaşında mısın ya hiç göstermiyosun da?

    YanıtlaSil
  18. @Redirection to Life

    yok 31 yaşındayım 30 değil..göstermem öyle herkese yaşımı...:)

    YanıtlaSil
  19. profildeki göz resmi seninse, orda çok yaşlı duruyosun bak. burda normal ama bence. anne ben manyak oldumdaki favorim tabi :Pp

    ben niye karıştıysam muhabbete ahaha:D

    YanıtlaSil
  20. @bi dost

    profildeki göz resmi benim, anne ben manyak oldumda ki benim, üstteki benim.. yaşlı mı duruyorum.. hımmm.. ben bi irdeleyeyim bu konuyu, botoks, gerdirme falan yaptırma vaktidir o zaman... neyse olmadı bi resim daha koyarım, sonra bir resim daha.. blogun adınıda gereksiz resimler yaparım, sonra oturur düşünürüz ve bir karara varırız konu üzerine...

    YanıtlaSil
  21. hayır yahu, sadece profildekinde öyle duruyor dedim ben. onun da sebebi, sanırım tek başına gözlerini alınca başka birine benzetiyorum, benzettiğim kişi de orta yaşlı falan. ona benzetince tabi tek başına senin gözlerini kafamda canlandıramıyorum, gördüğüm halde:P o surat geliyo aklıma, o sebepten. ne çok konuştum.. sorun yok sorun yok relax, valla bak :))

    YanıtlaSil
  22. ne iyi olmuş işte... hem yakışıklıymışsın da neden saklanmıştın ki :))

    YanıtlaSil