9 Nisan 2009

AZ KALDI...


Anlatamadığım çok az şey kaldı kendime. Bütün itiraflarımı yaptım, kendimle barışmak adına acı, tatlı ne varsa yüzleşmeye çalıştım. Şimdi nerden geldiğini bilerek yaşıyorum sıkıntılarımı. Az kaldı, çok az kaldı sabaha; biliyorum. Öyle git gel ruh halim ama kısa zamanlara böldüm tezatlarımı. Şimdi daha kısa sürüyor sabitlenmiş efkarım..

Ve tekrarlıyorum -kendime özellikle- az kaldı sabaha, uyandıgımda güneş yüzüme vuracak ve bitecek bitmez sandığım birçok şey..

letdown ve yol arkadaşım iyi ki varsınız..

bütün çağrılarıma kulak veren, mesajlarıyla destek veren arkadaşlar; teşekkürler...

09.04.2009/gereksiz yazar

3 yorum:

  1. Bu günleri de gördüm ya daha ne isterim:) Asıl beni dostun olarak kabul ettiğin için, kalbinde bana da yer verdiğin için ben sana teşekkür ederim.Farkında değilsin belki ama çok özel, çok değerlisin...Her şey çok daha güzel olacak, huzur da mutluluk da seninle olacak, canı gönülden inanıyorum buna...

    Benimde tek dileğim dostluğumuzun daim olması...

    Seni seviyorum dostum, iyi ki varsın.Hep var ol, olur mu?....

    (letdown)

    YanıtlaSil
  2. kimi zamanlar kuytuya düştüğünde bir ışık arar insan sızıntı bile olsa,avuçlarında bir sızıntı varken bazen onu göremez,yol gösterecek birilerini arar kaybolduğu yerde,tutunduğunda ise o ışık onun avuçlarından sızıp senin ellerine doğru akar ve buluşur o senin göremediğin ılık ama sende soğuk kalan ışıkla ve aydınlatır kör kuyuyu yavaş yavaş ki o zaman anlarsın dost elinin değerini ve umut etmeye başlarsın bir gün gün,güneş benim içinde anlamalı doğacak diye....nice anlamlı günlere başlayabilmek dileği ile....

    YanıtlaSil
  3. "Az kaldı, çok az kaldı sabaha; biliyorum. "

    bütün geceler mecbur varır sabaha, zaten:)

    bi de, insanın "iyi ki varsın" dedirten dostlarının olması süper bişey değil mi? ne güzel..

    YanıtlaSil