3 Şubat 2009

SİGARA FARKI..


İki yıl önce terk ettiğim bu şehire döndüm şimdi. Her şey o kadar aynı ki, sanki hiç gitmemiş gibiyim. Ufak tefek farklılıkları da özüne döndürmek için, başlangıç olarak sigaraya başladım ( yazmaı kolaymış gibi gözüktüğüne bakmayın, zor bir itiraf). herneyse şimdi bir çıkmaz gibi gözüksede bu durum iç dünyamda, birkaç paketten sonra kabullenirim.. ama teslim olmadım, iradem istesede savaşıyorum..

Ne acı, ne acı insan kendine ne kadar yenik..

gereksiz yazar/03.02.2009

7 yorum:

  1. Yazmasi daha kolaydir belki yasamasina gore.. insanin kendine yenikligine gelince, bazen savasa girmemek gerekiyor galiba.. Ara veriyorum, canim isterse donerim deyince, yenilmeden donmus oluyor insan.. galiba..

    P.S. cokca huzunlu ama okumaktan hoslandim blogunuzu.. sadece niye bu kadar cok kan damliyor her yerden anlamadim? anlamam gerekir mi? isterseniz soyleyin, degilse merak etmeye devam edeyim..

    YanıtlaSil
  2. sebebini bende bilmiyorum sanırım.. hüznü daha iyi yansıttığını düşündüğümdendir belkide.. daha sakin bir zamanda, daha gerçekçi bir cevap verebilirim belki...

    belkide....

    ???

    blogu begendiğiniz için teşekkürler..

    YanıtlaSil
  3. sigarayla savaş olmaz...
    sigarayla dost olunur.
    içilir...

    YanıtlaSil
  4. Yapma nolur. çok kötü çok. nasıl bir nesneye bağımlı olabiliyorsun. biz ki ne güçlü ne iradeli iken, içi zehir dolu bir çubuk bize nasıl hükmedebilir.
    Sigaradan Neffffret ediyorum.
    Şu kanun iyice çıksa da rahat rahat istediğim yere gitsem diye de 4 gözle bekliyorum

    YanıtlaSil
  5. ne sigarayla dost olmaya niyetim var ne de onu düşman ilan etmeye.. Olağan çıkmazlarım var ve çareyi liseli gençler gibi başka yerlerde arıyorum... ne zayıf irade bende ki..

    YanıtlaSil
  6. "Ufak tefek farklılıkları da özüne döndürmek için, başlangıç olarak sigaraya başladım.."

    Tütüncüler, her yerde.. Her nefeste..

    -mka-

    YanıtlaSil