13 Şubat 2009

14 ŞUBAT


Başlığa bakıp sevgililer günü hakkında birşeyler yazacagımı sanmayın. Bugün doğum günüm ( tamam çok egoistçe biliyorum). Bu günün bir özelliği de bu benim için..

14 Şubatlar genelde hüzünlü geçer bende. Zaten benden hiç ayrılmayan hüznümden midir, yoksa günün anlam ve öneminden midir bilmiyorum.. Aslında yaş almak ve hatta yaşlanmak ne acı değil mi? yapmayın, her yaşın ayrı güzelliği yok, sizde biliyorsunuz. Bana öyle geliyor ki, doğum günlerinin kutlanması, yaşlanma acısı dolayısıyla var olan iç acımızı bastırmak için vücudun sevinme çabasına destektir.. iç güdüsel birşey yani. Biliyorum en azından bugün mutlu olmalıyım ve huzurlu. yok biliyorum yarın daha mutlu olacağım lakin huzurla anlaşmadım henüz, gündelik gelmem diyor kendileri. Uzun vadede de benle işi olmaz..

Herneyse kendime inat sevgililer gününüzü de kutluyorum ve doğum günümü.. iyi ki doğdun dostum (!)..

gereksiz yazar/13.02.2009

10 yorum:

  1. Yzdıklarınıza inat :) sağlıklı ve huzurlu bir ömür sizinle olsun. Diğerleri zaten arkasından gelecektir.

    YanıtlaSil
  2. Demek hala kendinle inatlaşmaktasın:)Ben de sana inat doğum gününü kutluyorum arkadaşım, nice huzurlu, mutlu yaşlara...

    YanıtlaSil
  3. Merhaba..Yaşıt sayılırız ben 43 yaşına girdim ocakda..sizi anlıyorum, haklısınız.
    Ve bende iyi günler ilerde diyordum hep 20li yaşlarımda, iki katı oldum..o hüznü biliyorum sanırım.

    YanıtlaSil
  4. umidim

    huzur en önemlisi, o oldu mu gerisi geliyor.. teşekkürler

    Banu Durgunlu

    teşekkürler...

    sevim

    sıkı sanal dostum, çok teşekkürler... devamlılığı gelir bu dostlugun umarım..

    UFUK ÇİZGİSİ

    ben 31 oldum henüz, ama çok istersen elbette yaşıt sayarım kendimi senle..:)

    YanıtlaSil
  5. yalnızlığının yanında bana da yer verebilirsen her daim 'gerçek' dostun olmak isterim, emin ol...

    YanıtlaSil
  6. çok umutlu bir yaş olsun...

    YanıtlaSil
  7. n ter içinde uykularından uyanıyorsan eğer
    Her gece
    Yalnızlık sevgili gibi boylu boyunca uzanıyorsa
    Koynuna
    Olur olmaz yere ıslanıyorsa kirpiklerin artık
    Herşeye

    Anneni daha sık anımsıyorsan hatta anlıyorsan
    Kalbini bir mektup gibi buruşturulup fırlatılmış
    Kendini kimsesiz ve erken unutulmuş hissediyorsan

    İçindeki çocuğa sarıl, sana insanı anlatır

    Sezen

    YanıtlaSil
  8. Doğum günleri bana da 'yaşlanıyorum' hissini verıyo artık.yaşlanma korkusu var bende ondan tabiki.geçde olsa nice mutlu yaşlara..herşeye inat.

    YanıtlaSil
  9. teşekkürler arkadaşlar.. kendimi önemli saydım birden..:)

    YanıtlaSil