20 Şubat 2009

CEMRE


Baharın müjdecisi saydığımız cemre, bugün düştü. Ne kadar mesudum bilemessiniz. Bahara ve yaza olan özlemimin dışında, işleyişini bir türlü hazmedemediğim son bir aylık hayatımın değişeceginin işareti saydım cemreyi de, baharı da... Öyle tatil beldelerinde, hayatı toz pembe yaşadığım sayılmasın aman haa, sonra kelimelerime ters düşmek istemem.. daha özgürleşeceğim baharla yazla zaar.. işte umud ediyorum, umut iyidir, güzeldir...

Bekliyorum şimdi ikinci ve üçüncü cemreyi, biliyorum biraz daha yaklaşacagım umutlarıma...

gereksiz yazar/20.02.2009

4 yorum:

  1. Öncelikle HOŞGELDİNİZ metninize yorum yapmak istiyorum. Kötü Bir başlık ama süper bir içerik. (Gereksiz-yazılar).

    Her gereksiz gibi gorunen şeyin altında mutlaka gerekli, faydalı şeyler çıkacaktır. Oda sizin beceriniz...

    Yazı özledim demesem yalan ama şahsen kış yaşayamadığımada üzülüyorum...

    YanıtlaSil
  2. Bence de şöyle ağız tadıyla bir kış kıyamet görsek...

    YanıtlaSil
  3. Doya doya kışı yaşayan biri olarak bende yaz istiyorum ama temmuzu değil..

    Eğer cemreler umutsa ruhuna bekle diğer cemreler zaten yolda..

    YanıtlaSil
  4. @Erkanca

    blogun tamamında anlatmaya çalıştığım gibi, blogun içeriğinin güzelliği ya da çirkinliğiyle çok uğraşmıyorum. Bildiğimiz günlüklerin modern yansımasıdır blog. Tabi duygu paylaşımı, beğenilme güzeldir o ayrı.. içeriği beğendiysen ne mutlu..

    @ümidim

    kışı bende çok severim elbet, lakin bu kışla ya da yazla alakalı bir durum değil. Olağan hayat akışımın bir şekilde değişmesini istiyorum, umuyorum..

    @ilham perisi

    sıcağı, çok sıcağı bende sevmem. ortalama bir sıcaklıkta dursa mı dünya ne? o zaman hepten çekilmez olur, zaten yeterince sıradan hayat... ne çelişkili, ne istediğini bilmeyen adamım ben ya da insana has bir durum bu da..

    YanıtlaSil