24 Ocak 2009

TEZAT..



Herşeye rağmen yaşam ne kadar değerli, ne kadar kıymetli. Herkeste aynı şekilde vücut bulmasa da, hep zıtlıklarıyla var oluyor hayatın içinde anlar. Polyanna' nın kulaklarını çınlatacak en son insan benmişim gibi dursa da, bunu söylemekte fayda var (kendime de dahil). Bütün yaşantımız boyunca olmasa da, araya serpiştirilen mutluluk oyunları o kadar anlam katıyor ki insana, hayata.. zaten her daim mutluluk bana göre değil, arada hatta sık aralıklarda hüzün lazım ki insanlıgımızın farkına varalım.. Öyle hayatı çözmüş adam edalarıyla yazdıgıma bakmamak lazım, ya uygulamada problemim var ya da ben ayamadım bu hayatı. ama ben bugün Polyannacıyım...

Şimdi ayrılık varkti ya benim bir koşu bu ayrılığı kutlamam lazım. Demiştim hayat zıtlıklarıyla var. Heyt be ben çözmüşüm şifreyi, duymak isteyen yanaşsın..: )

gereksiz yazar/24.01.2009