11 Ağustos 2014

BU DA Bİ BAŞKA HİKAYE

Öleceksek mutsuzluktur sebebi. Ve çok belli kuran okunmadan az evvel Sezen çalacak başucumuzda; Şarkı dinleye dinleye gitti imansız...

Ve herhangi bi tenhada, kaçıncı yalnız kalışımız olacak kim bilir; polyanna' dan seçme hikâyeler eşliğinde üstelik mutsuzluğumuz ve toplumsal imansızlığımız...

Belki bi başka zamanda ve inanır mıyız belki de mutlu bi hikâyede, atsız, pembe panjursuz, anadan üryan ve olağan sayılan bi hikâyede, bol imanlı, Allah' ın sevdiği kulları olarak karşılaşırız, kim bilir?

Velhasıl kıyamet sebebi bizim hikâyemiz, yaşa yaşayabilirsen...

cem ben, bu da bi başka hikâye

9 yorum:

  1. Bu hikâyeyi beğendim.
    *Gerçekler yazılmış..
    ve Yaşamak zor..

    Gecikmeden o kıvama gelebilmek ümidiyle

    YanıtlaSil
  2. Kimin kıyamet sebebi..

    (bu yorumlar hiç yayınlanmıyor.. neden? )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok pardon, maalesef cevap yazamama endişesinden hemen yayınlayamıyorum yorumları.

      Sil
  3. İnanmamak en zoru aslında.... İnanmak kolaya kaçmaktır bu kıyametin yakın tarihlerinde...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında neresinden baksan bi yıkım...

      Sil
  4. hikayelerini özledim de geldim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin Kızıl. yeni adına alışmak da zor olacak.

      Sil
  5. Öleceksek yalnizlik ve mutsuzluk sebebi. Cok dogru.

    YanıtlaSil