13 Aralık 2009

AŞI OLDUM AMA HASTAYIM ÜLEYNN...

Pazartesi Domuz Gribi Aşısı olan (ben bilimden yanayım arkadaş, sağlıkla ilgili bilgisi olmayanların söylemlerini dinlemiyorum), haftanın en sevdiği günleri -cuma ve cumartesi- hasta olmakla olmamak arasında yaşayan biri olarak tırstığım doğrudur. Malum aşı 15 gün sonra tesirini gösterecek. Bu durumda benim daha yaklaşık 8 günüm var hastalığa karşı tam korunaklı olmama (evet o kadar inanıyorum ve güveniyorum aşıya ve bilim insanlarına). Biraz zor nefes alıyorum, yediğim-içtiğim bi garip tat bırakıyor v.s. ama en çok sigaranın tadına varamamaktandır şikayetim. Oysa şöyle kahvesi bol 3 in 1 lerden bir tane yapıp yanında bi sigara patlatsam ve tadına vara vara içsem ne güzel olurdu şimdi.

Doktora gitmedim, gitmeye henüz niyetim yok. 5 günü aşkın süredir ateşim yok, sindirim sistemimde bi sorun yok, midem bulanmıyor ( haberlere baktığımda yaşadığım bulantılar tamamen dış etkenlerden kaynaklıdır), e durup durup ellerimi de yıkıyorum(Korunmuşumdur değil mi? yazmıştım birkaç ay evvel şurda bize düştü bol bol el yıkamak diye, sağlık bakanı söyledi benim suçum yok).

Neyse efem başbakanımız bi garip çalım atarak ''aşı olmayacağım'' dedi de hastanede ki izdihamlar önlenmiş oldu (ben öyle olduğuna inanıyorum, aksi takdirde 1 kg mı 5 tl olan ayakkabı alabilmek için bile birbirini ezen yüce halkımız yerdi birbirini Allah esirgesin, çok zeki çoookk). Böylelikle bana da aşı düştü şükürler olsun (çok egoistçe oldu değil mi?). Toplamda sevgili dostlarım, ''aaa aşı olmuştun neden hasta oldun ki'' söylemleri başımı döndürmeye başladı. Aşıyla ilgili her boku biliyoruz da, etkisini 15 gün sonra ancak gösterebildiğini bi türlü bilemiyor muyuz? hayır, bal gibi biliyoruz da, aşıya bok atacağız ya tutamıyoruz dilimizi, kemiği yok körolasıcanın...

aşı oldum ve hastayım üleynnnnnnn, var mı?

(Birde sağduyusunu bir türlü kaybetmeyen Türk halkının önünde saygıyla eğiliyorum.)


gereksiz adam

8 yorum:

  1. geçmiş olsunnnnn :(:(:(:( inşallah iyileşirsin.acil şifalar diliyorum.

    YanıtlaSil
  2. Dur hele bakalım ; bunun 16. günü var.. 26 günü var.. Sen bi hasta olda sorarız o zaman hesabını bilim insanı(m) benim..

    Latife bir yana, geçmiş olsun.. Dikkat et kendine..

    YanıtlaSil
  3. geçmiş olsun ben hala korkuyom felç falan yapıyor diye milyonda bir risk dedi dr kardeşim ama hep kısa çpü çeken biri olarak ya milyonda bir denk gelirse:))

    YanıtlaSil
  4. Ali Kırca'da aşı olduktan üç gün sonra domuz gribi olmuş.Umarım seninki soğuk algınlığıdır.Çok geçmiş olsun acil şifalar.

    YanıtlaSil
  5. ben de aşı yanlısıyım. milyonda bir felç ihtimali sadece aşıdan kaynaklı da değil genetik faktörlerin rolü de büyük, ayrıca hastalığa yakalanmanın ihtimali daha yüksek -hele ki benim gibi kronik rahatsızlığınız varsa- ben sorunsuz atlattım, sana da şifa diliyorum.

    YanıtlaSil
  6. geçmiş olsun çok. dikkat et kendine...

    YanıtlaSil
  7. gecen carsamba olduk aşımızı..cuma günü korumaya gececek bızı :)
    aşıdan sonra hastalga daha bır acık oluyormus bunye 10 gun kadar. bende ıcten ıce korkuyorum hem ası olduk ustune bırde hastalıga yakalanırız dıye..
    neyse tedbır bızden takdır allahtan dıyelım :)

    aşıdan sonra ılk ıkı gun bas agrısı sersemlık gıbı seyler oldu ama 3. gun bomba gıbı oluyorsun..

    gecmıs olsun..

    YanıtlaSil
  8. @kamikaze

    sağlığım şimdi daha iyi, teşekkürler..

    @LaL

    teşekkürler..

    @bahar Gelsin

    pazartesi 15 gün doluyor, aşının herhangi bir yan etkisi yok bende şimdilik...

    @Dalgaları Aşmak

    sıradan bi gripti sanırım, şimdi iyiyim, teşekkürler...

    @Karakutu

    sanırım bende atlattım sayılır, iki gün kaldı 15 günün dolmasına, inşallah sorun çıkmaz.. geçmiş olsun sanada

    @beenmaya

    çok teşekkürler, geçti...

    @Berrin'deniz'

    bende öyle çok büyük yan etkileri olmadı, biraz kolum ağrıdı hepsi bu.. sanada geçmiş olsun

    YanıtlaSil