28 Aralık 2009

2010

Oysa hayat akıp gidiyor, her şey değişiyor. Biz aynı dairenin etrafında dönüp duruyoruz; bir huzurlu, bir hüzünlü, bir yalnız, bir mutlu....

Zaman geçiyor... filmlerde akan zamanı gösteren takvim yaprakları kadar kısa yaşıyoruz hayatı. Yine bir yıl, yine bir yıl bitiyor ve giderken yenisini bırakıyor geride. Süslü çam ağaçları, renkli eğlenceler, alkol... hep göstermelik mutluluklar, hep kendi dünyamdan sadece seyrettiğim bir hayat; bazen özenerek, bazen kızarak, bazen küserek...

Oysa hayat akıp gidiyor. Gelecek yıldan beklentim yok, ki biliyorum değişen tarihler hiçbir şey getirmez insana. Sadece değişirler, sadece kurulmuş hayatın bir parçasıdır tarih, sadece akıp giderler...

Ve bu akıp giden zamandan (beklemeye beklemeye), benim için istemesi artık olağanlaşan şeyi istiyorum; huzur...


gereksiz adam

10 yorum:

  1. Huzur öncelik ise huzur vermek te esastır üstadım. Umarım huzuru ararken iç dünyan da bembeyaz bir sayfa gibi olur ki huzura kavuştuğun andan itibaren bu duygu gün geçtikçe katlanarak artar;-)
    Saygılar...

    YanıtlaSil
  2. hayatın en nadide cevherini arıyorsun gereksiz .Huzur diyorsun huzur.
    bu bekleyiş bu arayış sonlansın dilerim senin için 2010 da.
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. sen beklemekten vazgeçmiş olabilirsin ama ben senin adına düş gibi ama gerçek bir sene, hatta seneler diliyorum arkadaşım ve tabi en çok da istediğin gibi huzur :)))

    YanıtlaSil
  4. of of of..yazının altına imzamı atım farzet :)
    yinede mutlu seneler şimdiden..

    YanıtlaSil
  5. @Aynadaki Aksim

    bi b.k olmaz bizden...

    @AYSUDA

    gelmez diyorsun!

    @benmaya

    bu yorumu ilk okuduğum da öyle hoşuma gitti ki.. ne kadar samimi, ne kadar içten.. çok teşekkürler, çok içten teşekkürler..

    @Berrin'deniz

    teşekkürler, sana da mutlu seneler..

    ve bütün arkadaşlara...

    YanıtlaSil
  6. Göstermelik kutlamalardan arınıp gerçeğe ulaştığın bir yıl olması dileğiyle..
    Şansın, umudun bol olsun :)

    (Hep okurum da yazılarını, yorum bugüne kısmetmiş...)

    YanıtlaSil
  7. Sen umudunu kesmedikçe gelmöe ihtimali hep var aslında. Bakan gözlerinle ilgili aslında bu durum.Gelecek diyorsan gelir. gelmez diyorsan gelmez; çünkü gelse de göremezsin.
    gibi bişeyler işte.. saçma sapan ve hatta sapan saçma bir yorum işte.

    YanıtlaSil
  8. Gereksiz adam mutlu,bol kahkahalı,ruhunu arındıracağın,huzuru bulacağın,umutlarının yeşerdiği,iyi kilerinin çoğaldığı Harika bir sene dilerim sana ve tüm okuyucularına.

    biz dileyelim eminim bu sene senin yılın olacak,buraya yazıyorum:D

    YanıtlaSil
  9. @Düşlerin Gerçeği

    Teşekkürler, çok teşekkürler...

    @AYSUDA

    ..:))

    yok saçma olmamış, biraz kelimelerle oynamışsın hepsi bu..

    YanıtlaSil
  10. @kamikaze

    oh oh ne güzel dilekler bunlar böyle... zaten çift sayıları(2010 gibi) çok severim, umarım dediğin gibi olur...

    YanıtlaSil