23 Eylül 2013

HANİ NE YAPSAN..

Bünyeye bulaşmış bi kere, hani ne yapsan...

Şükür, şükür, şükür

Ama ya karadeniz' in dağları, en tepedeki kayadan seyrederek güneşin batışını ve bi elinde kahve, hafta başı, ay başı, yıl başı. hani hüzün...

Şükür, şükür, şükür

Sezen çalar fonda, şu bacağına vura vura söylediği şarkı, konser kaydı; geçer geçer, daha öncekiler gibi...  Ağıt gibi teselli ve geçiyor da bize hep bir şey kalıyor gözüm, sonra biraz daha birikiyoruz, en son patlarız belki, kim bilir. Hani bir de ne yapsan...

Şükür, şükür, şükür.

Yine Yasin-i şerif okuyarak başlar gün, saat başı uyanma seanslarını saymazsak. Hani hep olur, kaybettiğin bir şeyi arar gibi uyanırsın da bulamazsın, kaldı ki, ne kaybettiğini de bilmezsin. Bi eksiklik, bi çaresizlik, bi...

Şükür şükür şükür

İnsanın aklı ve kalbiyle olan mücadeleyi kazanması belki de mutluluk. Hani başladıysa kavga, hani yine yalnızlık çöktüyse, hani yine mutsuz bittiyse hikâye, hani yine en çok üzülen sen olduysan, hani kaçtıysan, hani bıktıysan kendinden, hani en çok sevilmek istediysen, hani...

Şükür, şükür şükür

Cem ben, bu da Sezen konser kaydı ( TIK )

15 yorum:

  1. Çok şey söylenir aslında bu yazıya,bir yerlerde yanlış yapıyoruz ama nerede?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olmayacak zamanda olmayacak şeylere inanmak belki de hatamız bu.

      Sil
  2. "...İnsanın aklı ve kalbiyle olan mücadeleyi kazanması belki de mutluluk. Hani başladıysa kavga, hani yine yalnızlık çöktüyse, hani yine mutsuz bittiyse hikâye, hani yine en çok üzülen sen olduysan, hani kaçtıysan, hani bıktıysan kendinden, hani en çok sevilmek istediysen, hani..."
    Çok yakın benim şu günlerdeki halime. Özet gibi geçilmiş sanki.
    Dünden beri sinirden içimden hiçbirşey yapmak gelmiyor. Arada delleniyorum kendi içimde, boğazım düğümleniyor durduk yerde.. ama akıtmıyorum. iyi yapmıyorum belki de ama ağlamak isteyip de ağlamamak gibi saçmalamak..
    Aman işte döktüm biraz içimi, kusura bakma.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ağlama defterini ben de kapattım sanırım. En azından bi zamandır böyle bi girişimim olmadı. Bunun için mücadele etmek doğru mu değil mi ben de bilmiyorum ama mutsuzluğun mutsuzuğu getirdiğinden eminim. Bunun için mücadele etmekte fayda var. Ayrıca çok iyi yaptın içini dökmekle :))

      Sil
    2. Gizliden dökülen birkaç damlada fayda etmiyor. Aksine insanı daha beter yapıyor. Bende bilmiyorum.. Aslında çok da sebebim yok ama şu sıra yaşlar çabuk geliyor gözbebeklerime.
      Teşekkürler. :)

      Sil
    3. onun için de sonbaharı suçlayalım olsun bitsin. :)

      rica ederim...

      Sil
  3. Gün yasin-i şerifle başlamak..
    En lüksü bu olsa gerek..
    Ve benim penceremde en güzeli..
    Gerisi zaten boş be Cem...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim için de en büyük lüks bu bu ara. haklısın gerçekten de, gerisi boş.

      Sil
  4. Mutlulukla ilgili mücadele bitmez. Ulaştığında da anlamazsın zaten. Tercümesi şu, yaşamında bir şeyler düzene girdiğinde (adını sen koy) bu bir süre sonra alışkanlık olmaya başlar ki, bu noktada zaten artık mutluluk sorgulaman bitmiştir.
    Mutlu olduğunu sanırsın belki de, belki de gerçekten mutlusundur. Ya da bilirsin ki bunun ötesi yok zaten.
    Hiç Oruç Aruoba kitapları okudun mu? Mesela "de ki işte" tam senlik. Artık bulabilir misin bilmiyorum. Bendeki basım 1994 yılından. Ölüm (de), yaşam (ki), felsefe (işte)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlu olduğumuzu zannetmemiz de yeterli olurdu sanırım. O mesele değil belki, mutsuzlukları zamanla bertaraf etmeyi öğrendik belki. Anlık çıkışlarımızdır bunlar belki, şimdi daha sakinimdir belki :))

      kitap için çok teşekkür ederim, tekrar okumaya başlamak için koltuğumdan, ışığa kadar her şeyi ayarladım şu ara, bulursam ilk işim bu kitabı almak olacak. Tabi önce burda bi kitapçı bulmam lazım. Hediyelik eşya satan dükkânların arasında gizlenip kalmış bi kitapçı vardır belki.

      Sil
    2. Kitabı arayıp bulamazsan haberim olsun. Ben bulur gönderirim sana:)

      Sil