20 Aralık 2011

NEREDE KALMIŞTIK

Nerede kalmıştık:

ben seni düşünüyordum bir çok zamanda, sen anlamını unutuyordun günün. Telefon çalıyordu, Bülent Ortaçgil dinliyorduk güle oynaya başka zamanlarda. Yeni yollar çiziyorduk, bir türlü bulamıyorduk birbirimizi. En son bi gazete ekinde dinazor bulmaya çalışıyordum, karmaşık yollarda, çocukça. Sonra Sezen çalıyordu başucumda -vay yine mi keder!- sense başka sevdalarda Sezen' i lanetliyordun.

Bi sınav heyecanına kapılmıştık, yine ben şehir değiştirecektim, sen olduğun yerde öylece her şeyi güzelleştirecektin üç-beş kelamla kendince, kıpırdamadan. Oldu-bitti...

Nerede kalmıştık:

yeni yollar mı çizecektik?

sen dur, ben aldım elime kalemimi...


acıdan geçtim güzelleştim

5 yorum:

  1. hala sezen çalıyor(hükümsüz)

    YanıtlaSil
  2. hoşgeldin Cem:) Özlettin kendini.yine çok çok güzel yazmışsın.yüreğine sağlık..Bu arada yemek yapmaya başlıyorum:) şimdilik bir kurs bulamadım ama:)

    YanıtlaSil
  3. umarım her şe y ama her şey dilediğin gibi olsun.şimdiden beni yeni yıl heyecanı sardı:)Umarım 2012 de tüm dileklerin gerçekleşir arkadaşım.Her şeyin en güzelini hak ediyorsun.sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  4. yol hep çiziliyor. her seferinde, bir şekilde yie çiziliyor. ama yeniden. ama yeni...

    YanıtlaSil
  5. rue

    sezen susmaz bu ülkede. her şarkısı başka bir hayat...

    @kamikaze

    teşekkürler, hoş buldum. yemek konusunun rahat üstesinden geleceğini düşünüyorum. kolay gelsin...


    beenmaya


    iyisiyle kötüsüyle. sonuçta bir yol var hoş...

    YanıtlaSil