21 Kasım 2011

+30

Yakın bi hayalden sesleniyorum sana; 
özledim,
sustuğum zamanlarda daha çok özledim,
yoruldum,
sustuğun zamanlarda daha çok yoruldum.
anlamını kaybetti kelimelerin,
onları sakla şimdi, 
daha çok ihtiyacım olduğunda kullanırsın. 

Yakın bi hayalden sesleniyorum sana;
özledim,
çok...

(Belki de en büyük sorun, otuzlu yaşlardan sonra birinden tutkulu bir aşk beklemekte.)

Şiir olsun diye değil, uzun cümleler kuramayışımdan alt alta yazdım durumu. Belki de parantezi açmak ve netleştirmek lazım şimdi durumu: otuzlu yaşlardan sonra tutkulu bir aşk beklemek sorun.

acıdan geçtim güzelleştim

8 yorum:

  1. 30+ yada 30- Olmayınca olmuyor be arkadaş.

    YanıtlaSil
  2. Tutkulu aşklar insanı 30 da da 40da da yakalar ama hiç bir zaman sonu hayırlı bitmez. Geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  3. Sorun kesinlikle o, doğru tespit.

    Onca yaşanmışlıktan sonra, illa üzüntüden bahsetmiyorum ama onca çok gördükten sonra gözler, inanmaz ki kalp artık.

    Ama istemekten de vazgeçmez...

    Yüzün gülsün...

    YanıtlaSil
  4. Sen hazır mısın o büyülü,tutkulu aşka?Kapını çalsa açabilecek misin,tanıyıp...

    YanıtlaSil
  5. demek ki otuzundan sonrada bekleyeceğim.

    YanıtlaSil
  6. teşekkürler arkadaşlar...

    ışıl, ben hiçbir şeye hazır hissetmem ki kendimi. o gelir öyle kararımı veririm ve genelde hazırlıksız yakalanmış olurum...

    YanıtlaSil
  7. "Belki de en büyük sorun, otuzlu yaşlardan sonra birinden tutkulu bir aşk beklemekte..."
    yine de bekliyor insan en tutkulu aşkı bekliyor ve beklemiyormuş gibi yapıyor nedense...
    y./ deepsound

    YanıtlaSil
  8. Ne ilgisi var? asıl güzellik tamda o yaşta yakalamakta bence.

    Ama sonrasına katlabilecekseniz eger, çok agırdır bu yaşın sevmeleri. Asla yirmili yaşın verdigi o havailikte degildir..

    YanıtlaSil