13 Şubat 2011

33

YORUMA KAPATILMIŞ CÜMLELER



Kelimeler anlamlarını yitirmiş,
yoruma kapatılmış cümleler...
Sokak başı bekçileri giriş çıkışları kontrol altına almış
İmgelere yasaklanmış sesler...

Manasız nümayişler kapatmış mısraları
Aşüb-gah bir hal almış dünya
Zorlama gidiş-gelişler gökyüzünü derin bir haba salmış.
Uyumsuz ve adanmış dizeler bir başına kalmış.

Kelimeler anlamlarını yitirmiş,
yoruma kapatılmış cümleler...


gereksiz adam/05.08.2010

14 Şubat 2011 - 14 Şubat 1978 = 33  
=33
=33
=33
=33
..
.


16 yorum:

  1. 14 subat 1978
    dogum gunu kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  2. Sishyphos

    ne yazık ki öyle...

    öykü

    teşekkürler...

    YanıtlaSil
  3. Mutlu kutlu doğum günleri olsun diyim. Ama baht mı bahtsızlık mı karar veremedim bak; bir dünya dolusu insan senin doğum gününü sevgilileriyle kırmızı kalpler kırmızı güller eşliğinde kutluyor da :DD

    Tam da blogumda sevgili gününe çemkiren bir yazı yazmışken...

    YanıtlaSil
  4. :)

    şimdi sen 33 oldum diye mi bu kadar karalar bağlıyorsun ???

    ben öleyim o zaman :)

    gelenin gideni aratmadığı bır yaş olması dilegıyle...

    YanıtlaSil
  5. rakamların öneminin kalmadığı, düş gibi ama gerçek zamanların yaşanıp yaşatıldığı senelerin olsun arkadaşım...

    YanıtlaSil
  6. Sishyphos

    hediye bakımından bahtsızlık, akılda kalması bakımından baht..:))

    @üryan

    yok yaaaa karalar bağlamıyorum, iyiyim yani...:)

    amin amin, çok saol....

    beenmaya

    ne güzel olurdu o seneler..:)

    YanıtlaSil
  7. Doğum günün kutlu olsun..
    Ağzıma yılan kaçmaz umarım geç kaldığım için:)

    YanıtlaSil
  8. hem yanlış başlıkta yorum yaptın hem de geç kaldın, sana hem yılan hem fare gönderiyorum..:)

    YanıtlaSil
  9. hem yılan hem fare mi?:)ama bu haksızlık;inan ki sonradan farkettim yoksa...:)
    nasıl yanlış başlıkta yorum yaptım ya,duu bi dakka:)
    yarında benim doğum günüm,ödeşiriz:)

    YanıtlaSil
  10. ''mutlu yıllar bana'' başlığına yazmalıydın, disiplin kurallarına aykırı davrandın...:)

    YanıtlaSil
  11. nereye yazmışım ki?:)))))))))))))))
    sarhoş muyum?:)değilim de...gözlerim var ya kocaman oldu,acayip bir sarsıntı geçiriyorum:)
    nereye yazmışım du bi bakıyım..yemin ederim farkında değilim..

    YanıtlaSil
  12. buldum,anladım,gülmekten geberdim :)))
    pardon ya,ben alık balık karıştırmışım ama benim suçum yok!
    sayfanın düzeni acayip abiii:)

    YanıtlaSil
  13. buldun ama hala buraya yazıyorsun...:))

    YanıtlaSil
  14. Sıradan bir balık

    şaka bir yana da saolasın, istediğin yere istediğin yazabilirsin, hiç sorun değil...

    YanıtlaSil
  15. :)
    İlk kez böyle bişey yapıyorum ve çok utandım..
    Kusuruma bakma olur mu?
    Günün stresi,iş yorgunluğu...

    YanıtlaSil