28 Ekim 2011

8 MB HIZA GEL, BOK VAR

ttnet' in yavaşlığından, müşteri hizmetlerinin ilgisizliğinden, kopmalarından, kablosundan, bokundan püsüründen usandım. 3 yıllık sözleşme gereği ben kurtulamıyorum ama imkanı olan varsa tez zamanda kurtulsun bu kurumdan

‎4 mb hızdaki bağlantımı 8 mb e çıkartmak için arayan müşteri hizmetçisi! gayet tatlı bir sesle, '' 5 tl karsılıgı 8mb e geçmek ister misiniz?'' demiş ve bildiğin beni keklemiştir, çünkü bulundugum bölgede en fazla 4 mb hıza cıkabiliyor bağlantı.

ve ne ilginçtir ki, 1 hafta önce aynı tatlı sesli temsilci 32 mb teklifinde bulunmuş, 4mb i geçmiyor arkadaş söylemlerimi ''öyle olsa sizi aramazdık'' ile geçiştirmeye çalışmıştır.

ve yine ne ilginçtir ki, bu görüşmeden 3 gün sonra, 8mb hızım 1 mb e bile ulaşamadığı için cebelleştiğim ttnet müşteri hizmetleri sorunumu çözememiştir. Hızı 6mb e çıkartmaya çalışmış fakat bağlantı sağlanamamıştır. çünkü 4 ün üstü desteklenmemektedir.

KAMUOYUNA SAYGIYLA DUYURULU ki daha çok saygısız kelamlarla duyurasım var durumu ama kamuoyu faktörü buna engel olmaktadır..:)

ve ayrıca;

notundan, sınavından, kurumundan, defterinden, kitabından, ülkeden, haberlerinden, felaketlerinden, fakirliğinden, fazla zengininden, göstermelik yardım kampanyalarından, şu marka adına şu kadar bağışlayanlardan, halka hizmetten çok markaya hizmet edenlerden, teröründen, derin dünyadan, terörist devletlerden, satanlardan, satılmışlardan,  fakir edebiyatından, soyanlardan, çalanlardan, açgözlülerden, açıkgöz geçinenlerden, mallardan, kadınından, erkeğinden, seksinden, ön sevişmesinden, son sevişmesinden, ondan, bundan her bi halttan sıkıldım. körolasıca dünya...


acıdan geçtim güzelleştim

6 yorum:

  1. ufff inanmıyorummmm. aynı oyuna biz de geldik biliyor musun? geçen yıl çok cebelleştik. aynı şekilde aradılar ve 8 mb lafını duyunca "vaayyy beee" olduk. kabul ettik. sonra kopmalardı, bağlantı yoklardı kafayı yedik. geri zekalı müşteri temsilcileri alt yapının da o hıza uygun olmasını gerektiğini bildikleri halde uyarmıyorlar. aşağılık sistem. çok gıcık bir durum bu gereksiz yaaa. çokkkk!

    YanıtlaSil
  2. evet, hem de çok gıcık.

    en son 32 mb teklifinde siz beni 8 i geçtim 4 mb ile bağlamayı başarın şu internete yeter dedim. Ve hatta 3 kuruş için insanları kandırmaya gerek olmadığını, koca kurumun adının lekelendiğini de belirttim ama nafile. son arıza çözüm girişimlerimde, sorunumu çözemeyen teknik destek birimindeki kadın arıza kaydı oluşturmayı teklif etmiş fakat tarafımdan reddedilmiştir. nedeni de gayet açık, ilgilenmeyeceklerini biliyorum boşuna yormayayım sizi dedim. velhasıl elinde kazık, adam avında hala bi dolu şirket, kurum, kuruluş v.s.

    YanıtlaSil
  3. Ben 11 ay önce superonline fiber internete geçtiğimden beri saççmı baımı yoluyorum bittiği 24 aylık anlaşmıştık bittiği gün atıcam başımdanç O kötü bu kötü ne yapmalı acaba?

    YanıtlaSil
  4. hepsi türk telekom' un alt yapısını kullandığı için şimdilik yapacak bir şey yok. bir arkadaşıma türk telekom yetkilileri '' biz tekiz, başka seçenek yok, istediğimizi yaparız'' a denk düşecek söylemlerde bulunmuş. var gerisini sen düşün...

    YanıtlaSil
  5. Hangi kuruma üye olursan ol telefonla çözüm aramayacaksın çünkü telefondakiler pirim usulü çalışırlar. Ofislerdeki çalışanlarda bu durum yok maaşı neyse odur. Birebir yapılan işlemler her zaman daha sağlıklı olur. Hem hani böyle olacaktı dıye yakasına yapışacağın biri olur. Çağrı merkezinden arayana ulaşmansa imkansız ;)

    YanıtlaSil