21 Haziran 2011

ACIDAN GEÇTİM GÜZELLEŞTİM

Bazen bir tokat gibi vuruyor insanın yüzüne gerçekler. Bir an dünyevi bütün bağlarından kurtuluyorsun. Kısa bir an; durmadan içinde kaldığın mücadeleden, kavgadan arınıyorsun, nefes alıyorsun. Mutlu olmak ya da olmamak değil karşında duran  anlık tablon. Boyutu değişmiş ve ezberinde olmayan, önceki zamanların kökleşmiş yaşam alışkanlıklarının, yeni durumla yer değiştirmesi. Tablo bu...

Bundan bir küsür ay önce, o an gelmezse zorla getiririm belki mantığıyla, bağ saydığım bütün her şeye dahil edip blogu gittim buralardan. 30 küsür yılda karşılaştığım en ağır kavgaydı bu, en ağır kavgamdı; geçti...

Şimdi yeniden yeşerttiğim umutlarım, huzurumla buradayım, hayattın tam ortasındayım. Blogun rengine, yazılacak olanlara ya da yazılmışlara aldanmayınız. Çizdiğim yeni yolumda, hayatın içindeki bütün güzellikleri yanıma alıp, güle oynaya yürümekteyim. Ve artık gereksizliğimden sıyrılıp; gerekliliğimin, en azından kendime olan gerekliliğimin çok farkındayım. Velhasıl acıdan geçip güzelleşenlerdenim.


acıdan geçtim güzelleştim

20 yorum:

  1. Hoşgeldin o zaman :)
    Gereksiz olmadığını anlaman için bir sebep çıkmış diyelim.

    Acayip güzel yazılar başlamış bile..

    YanıtlaSil
  2. Hoşgeldin...
    Bu yollardan geçerken,ellerine ayaklarına dikenler batmayan yok.Her yara biraz daha kendimize döndürüyor bizi...
    Geri dönmene sevindim...

    YanıtlaSil
  3. hoşgeldin

    çok mutlu oldum biliyor musun? seni burada görmek çok güzel...

    hoşgeldinnnnn...

    YanıtlaSil
  4. oley be! oley oley oley! geri gelmiş gerekli adamım benim. ^^

    YanıtlaSil
  5. bak hele. bak bak bak. profil fotosu da değişmiş. :) çok yakışmış bu seferki. ;-)

    YanıtlaSil
  6. Hoş geldin. Gereksiz yazıların okunmayı özletecek kadar gerekliydi.

    YanıtlaSil
  7. insan baska nasil guzellesebilir ki... nasil da sevindim bir bilsen.

    YanıtlaSil
  8. e tabi acıdan geçmeyenler bu güzelleşmenin tadına varmazlar :)

    iyiki geldin mutlulukla

    YanıtlaSil
  9. Harika :) Hoşgeldin öyleyse... Acıdan geçip güzelleşmek, kendimizi bulup gelmek bir anlamda da.

    YanıtlaSil
  10. sen zaten güzeldin de bunu farkına varman daha da güzelleştirmiş seni bilesin!

    yine
    yeni
    yeniden
    hoşgeldin!

    YanıtlaSil
  11. en içten dileklerimle hoşgeldiniz diyorum...
    kendinizi zamanan bıraktığınız süre zarefında yenilemişsiniz ne mutlu size.. siz her zaman gereklisiniz. asla gereksiz olarak görmedik.. hoşgeldiniz..

    YanıtlaSil
  12. oyyyyyy ne çok sevenim varmış, çok mutlu oldum doğrusu..:))

    saolunuz, varolunuz.

    hişşş aynadaki aksim, naber len..:)

    YanıtlaSil
  13. yazı tipini değiştir lütfenn yha :)

    YanıtlaSil
  14. oysa çok beğendim ben bu yazı stilini. okuması mı zor?

    hımssss... du az dursun tadını çıkartayım, sonra değiştireyim. olmaz mı?

    YanıtlaSil
  15. sen bilirsin :) ama zor okunuyor!

    YanıtlaSil