4 Aralık 2008

ESKİYE...


Biletimi aldım. Öyle yeni hayatlara daldığım-dalacağım yok. geçmişe dönüş mü dersiniz, öze dönüş mü dersiniz bilmem. ya da susup banane dersiniz. Benim öyle bananeliğim kendime sökmüyor her zaman, o yüzden bi yol bulup ikna etmek lazım özümü..

Yolculuğa az zaman kaldı; yeniden eskiye, eski hayata dönüş neleri getirir neleri götürür bilmek zor, fakat tahmin edilmesi kolay da yine de içine dalmak şart, ondan sonra yorum yapmak...

Yeni hayatın seni benden alacağı kesin de sen kimsin ki zaten, hep bir sır, hep bir muamma. öylesi makul, öylesi kabul gören değil mi? zaten aşkta değilsin, ayrılıksın belkide...''ben şimdi yarını düşünüyorum, sonraki günü saldım yokluğa.'' derken bile sonraki güne hayıflanıyorum farkına vararak...

Neyse sonu olmayan hayatların kelimelerde yaşatılmasıda imkansız mı ne? Biliyorum ki yazıdan ibaretsin özlüğünden şüphe ettiğim hayat, bu yüzden şimdilik susmak lazım...

çalınmış görüntüler yönetmeni/04.12.2008