30 Kasım 2008

GEREKSİZ YAZILAR..

GEREKSİZ YAZILAR..

yalnızlıgın acıyla karışık verdiği bu zevk ve hastalıgın ağırlıgı. çekilin karanlıklar desem aslolan karanlığa küfretmiş olur muyum? en güzeli '' yaşasın acıların en büyüğü bende '' havasından sıyrılıp, daha tadını çıkartarak yaşamak, yaşanması gerekenleri..

müsadenizle baylar bayanlar, tadını çıkartmadan önce hayatın, az daha karanlığımla öteden beriden dertleşeyim.. sohbet bitsin, kabak olacak at arabası ( söz vermiyorum ). Ne büyük çıkmaz, oysa kül kedisi ( kül kedisi miydi?) hep at arabasında kalmak istememiş miydi? prensi sorgulamak lazım, her masal mutlu son diye başlayan, oysa daha başında oldugunu es geçen bir söylemle başlamıyor mu?



çalınmış görüntüler yönetmeni/05.10.2008

5 yorum:

  1. Biraz yağmur ve çok acı...

    Sesi hep aynıydı sanırım yağmurun. acı bir tadı vardı ahlaksız bir acı bu...Rengi yok, yüzü ıslak bir acı.Çok tatsız...uzun yağdı yağmur uzun uzun acıttı da,işine nasıl geldiyse öyle sundu yağmurunuda hayat...

    bu mevsim, bu güz sonrası kış, bu bitmeyen sancı seansları...kalabalık gülmeyi özledim.Madem başbaşayız yalnız yalnızlığıma alıştır beni, çekme sessiz kalablıklara yağmur sesi kederli gelmesin kulağıma, tadı kalıyor ağzımda ahlaksız acının...Sesi çok yakın yağmurun. Ya sustur bu sesleri ya yalnızlığa sür ya da çok kalabalık bir yer söyle orda güleyim,ağız dolusu köfürlerim var arz edeyim, tüküreyim suratına bu acının...

    YanıtlaSil
  2. Konuştukça azalıyor güzelliğim.dalından düşen bir yaprağın kederini yaşaıyorum.Aynalar kırılınca fotorafta düşüyor suya.Muğlak bir cümlenin peşine düşüp üşüyorum rüzgara;açık bir anında ölüyorum,merhametin o ilk rüzgarı değmezse elbet benimde kıyametim olacak. Bedenimdeki dünya kokusu,kendime sapladığım bıçak,bu ağrı,dışımdaki kalabalık,içimdeki tenhalık,

    ahh ne çok şey buluyor beni sen olmayınca....

    YanıtlaSil
  3. haybeye geliyor artık umut, kulağımda rehin, uzak, yaşlı birses; unut!

    Haybeye gidiyor gün geceye su sızdırır ...Gözlerimde uyumak istediğim, uyku uyuyamadığım,elimde rüyadır gör bıraktığın sızı...

    Haybeye sevgilim haybeye eskitmekte eskimektir üzgünüm...

    özüm haybeye artık gözüm ,yüzüm buse sanır her uzak gülümsemeyi..

    Dedim ya haybeye yaşıyorum...Karamsar deme değilim, kimseyle konuşmaz oldu dilim,fikrim silindi...anlayacağın haybeye yaşıyorum seninle aynı rüyada; Batı ve doğu...

    Tek dostumuz güney artık eski dostum...

    YanıtlaSil
  4. Cemcim birazda ilk yazılarına bakayım dedim:) hepsi birbirinden güzel.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. @kamikaze

    teşekkürler efem..:)

    YanıtlaSil