22 Haziran 2012

HIMMMMMSSSSS

Her cümleye "lan" ile başlayan yeni nesil kızlar gibi bakmak vardı hayata. Neydi o benim pek takdir! ettiğim hanım gız yazarın! adı: böyle sarı saçlı da güneş gözlüklü hep, sanki bütün gözlükleri de yuvarlak hep ya da tek bi gözlüğü var bilemem. Ben büyüdüm eşek kadar oldum da onun köşe yazılarında kullandığı resmi hep aynı kaldı. O bi dönem kapanıp Etiler' e, açılıp Fatih' e gitmişti de açık olanların mı yoksa kapalı olanların mı daha çok eziklendiğine karar vermişti. Belki de onlar şundan bunlar bundan eziliyor deyip orta yolu bulmuştur. Şimdi geçmiş zaman unuttum. Bizim ülkemizde ki yazarların çoğunun standart bir kararı yoktur zaten, dönem neyi kaldırıyorsa o da ona karar vermiştir herhalde, ne bileyim.

ayşe arman mıydı oooooooo yok ya o daciaydı, her neyse. 


Nerde kalmıştım, aman salla yaaa gören duyan da aman aman bir edebi eser yazdığımı sanacak da, "hatırlaması şart kaldığı yeri, hatırlamalı, hatırlatmalıyız, kampanyalar, kumpanyalar, kumpaslar düzenleyip, kumpirler hazırlayıp hatırlatmalıyız" krizlerine girecek (artık nasıl bi krizse bu).Ya nehir ida' ya diyorum ama ben bağlayabildim mi bi önceki cümleyi? bağladı diyorsanız 0 900, bağlamadı diyorsanız 0 901, bana bağlamalı diyorsanız 0 902, ben ona bağlamalıyım diyorsanız 0 903, ben ona şu bizim yan komşuyu bağlamalıyım diyorsanız 0 904 arayıp öylece nefes almadan 3 dakika bekleyiniz hiçbir şey demiyorsanız 0 905 i arayıp nefes alın yeter.  


Bugün cuma sevgili dostlar. Cuma güzeldir, temizdir, paktır, mistir benim için. Bu güzel günün hatırına size ŞUUUUU videoyu armağan ediyorum. Bilirsiniz zaten 1. dakikadan sonrasına kilitlenmekte fayda var. Sarışın ama akıllı kadın Gülse Birsel' in iğrenç oyunculuğu boşveriniz. "Gülse Birsel senaryo yazmasa bi dizi de başrol kapabilir miydi acaba?" diye düşünmekten de vazgeçiniz, çok ayıp..:). Bir de "41 yaşında (ben demiyorum şu diyor) hala evin küçük, dizinin güzel kızı ayaklarında ya, bravo." deyip güzelliğini kıskanmayınız.:)) Neyse, amacım diziden bahsetmek değildi de madem girdik Beyaz' ın da diziden ayrılmasını dileyerek bu kısma son vereyim.nereden nereye....


Dün gece ne geceydi ama; beyin fırtınası, münazara, açıkoturum, seminer, söyleşi, röportaj...  değil değil, kelimelerin ortalarda uçuştuğu, kimin neden şikayet ettiğinin belli olmadığı sürrealis bi kavga, ala... velhasıl yorgunum ve de uykusuz. Kavgasız bi hayat dilesem "iç ses" başlığıyla yazdığım yazılarım aklıma gelir ya da güzellik yarışmasına katılmış da kıçımın yarısı açıkken sorulan sorulara cevap vermeye çalışıyormuşum gibi hissederim de utanırım şimdi. öyle sıradanlaştı işte kavgasız, savaşsız bi dünya dilemek 


Cuma güzel gün, mis gibi gün ama efkarım olmadan asla, kızım olmadan kat-a. Bu yüzdendir şu şarkıyı da dinleyiniz, siz de efkarlanınız. Ben efkarlıysam herkes efkarlansın, yas ilan edilsin v.s. Buyrunuz : umay umay-kazım koyuncu : kalbim acıdı

acıdan geçtim güzelleştim