3 Eylül 2012

DİL-SİZ

Getor si manaliy. O dunka lima neyli komanzi vaya. İştenze komilane siyante koromda limbenor de kalbertiya. Saftencile hatikantire mi yareno. Dünyevi oçloğume diyarbez ve dirayte. Bine di dünya keromiye workteni sibelma orhişami de larziya su minare. Zındalterde speryuke di diyabiyo mahsertin.

Adyana sıır uyratiko gerhame kusiren. Ğaybeşi le Ğaybeşi duranze sibal hurtimaniya jpalmente. Kohne ib kakso...

Ve anlayın diye yazıyorum anlaması gerekenler, ben sizden değilim.

(Yazılanlar herhangi bir dile ait, anlamlı cümleler değildir.)

cem ben, dilsiz..

10 yorum:

  1. *serenbi meşayen slibenzi seyan berbinen sertişehsani..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. baştaki yıldıza katılıyorum :)

      Sil
  2. "biraz daha anlaşılır kelimelerle, biraz daha anlaşılır cümleler kurmak lazım. daha iyi anlaşılmak ve daha anlamlı konusabilmek adına belki..."

    cem sen. çelişkili ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. üstteki yazı 2009 yılında profildeki yazı 2012 de yazılmış olabilir fakaaaattt çelişki zaten benim diğer adım olmuştur her zaman :) ayrıca anlaşılmak istemediğim zamanlar da olabilir tabi :)

      Sil
  3. Tlteebe izb ensi enyi naarlız.

    Andpora nbe, izke!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok hepsi tamam da sen kesin küfrettin bana, garanti :)

      Sil
  4. Hııı.. doğru diyorsun. Boş ver. Hehehe..Küfür mü ettin yoksa bize :)))...

    YanıtlaSil