20 Haziran 2012

SATMIŞIM BU DÜNYANIN....





Bir ben bir ajdar bir de recep bülbülses....

Meşhur olmak istiyoruuuuuuuuuuuuuuuuuzzzz. Yalnız alın kırışıklıklarıma bi çözüm bulmalıyım önce..:)

41 yorum:

  1. Sabah sabah iyi güldüm ,var olasın..

    Diğer ikisi kendi katagorilerinde(deli deli kulakları küpeli deyimine yakışır şekilde) zaten meşhur oldular orası kesin..

    Sen de hangi dalda meşhur olmak istiyorsan (ki cidden meşhurluk kaygın olmadığına eminim) o dalda meşhur ol inş (günün duası gibi oldu)

    Yolun açık olsun farklı resimlerini de yayımlarsan meşhur olmaya bir adıma daha yaklaşırsın diye düşünüyorum :)

    Dip not: Yazma işinde meşhur olman yakındır..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. farklı fotolarım var, çok yakında, bekleyin..:))

      meşhur olma kaygım yok. kaldı ki ben asosyalim, meşhur olmaktan korkarım. aslında meşhur olsam belki asosyal olmadığımı anlarım, du karıştım..:)

      Sil
    2. a-sosyal misin ? gizli asosyallik mi acaba :) dışarıdan bakınca hiç de asosyal gibi algılanmıyorsun da...

      Sil
    3. gizli asosyal mi?

      nasıl gülsem de, kendime gıcık olmadan çok güldüğümü anlatsam..:)))

      Sil
  2. Kırışıklık derken de kırışıyoruz:P Ben de daha yeni yeni (bak önemli neymiş hala yok başlıyor demek) kremler aldım ama kullanmıyorum:) Unutuyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şu parantez içi açıklaman var ya nehir, google çeviriye ingilizce bir cümle yazarsın da o bi garip çevirir ya ve sen bir şey anlamazsın, heh aynı öyle olmuş..:)

      kremleri kullanmak lazım, ajda pekkan gibi dünyaya kazık kakacak gibi yaşamak lazım.::)

      Sil
    2. a-aaa biri krem mi dedi?

      şimdi arındırıcı jel ile ilk önce cildinizi güzel bir yıkıyorsunuz. nazikçe. sonra.. gözenekleri temzleyen losyonla temizliyorsunuz. nazikçe yine. göz kreminizi hafif masajlar yaparak göz çevresine sürüyorsunuz. sonra. düzleştirici etki yapan ürünü alıp bir güzel yayıyorsunuz. boyun kısmınıza ve göz çevresi hariç yüzünüze. en son olarak da gece ise gece kremi, gündüz ise gündüz kremini sürüyorsunuzzzz. ohhhh missss gibiiii. işte size iyi bir cilt. sabah ve akşam hiç üşenmeden yapıyorum bunları :)) ebru ise tembel, asla yapmaz :) olsun ütülerim ben onu zamanı gelince.. erken daha :)

      Sil
    3. (bak önemli neymiş hala yok başlıyor demek)

      bu ne demek yaa :)) allaammm. bu kız öldürecek beni. türkçe katili misin yaaaaa?

      Sil
    4. sen ondan yaşını göstermiyorsuuuunnnnnn, Allah kolaylık versin sana onu sür sürdüğünü yıka yenisini sür ooo bi dolu iş..:)

      Sil
    5. yok beee bir kez yıkıyorsun yüzünü. o da temizleyici losyonu sürünce. sonra bişi yok artık. kolay kolay. ben severim bakımlı olmayı. hiç üşenmem de. ebru deli olur benim bu olayıma :)) ama onu ütülemek fikri iyi de mi? ahahaha

      Sil
    6. bence süper fikir de ebru bu konuda ne düşünür onu bilemedim..:) sen onun üstünde bi dene ,olursa şu benim alnımı da ütüleyelim..:)

      Sil
  3. Bülbülses şu sanatçıların önünden arkasından Zeki Müren edası ile yalvaran adam dı değil mi? Ya nereden buldun bu iki elit manyağı. Sabah sabah :D


    Bu arada; kahkülleri uzatıp alnının üzerine dök gitsin, ne kırışık kalır ne alın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet evet o, atlayıp "Allahım artık meşhur olmak istiyorum, yeteeerrr" diye bağırıyordu. belliki acı çekiyordu adama ama ben eğleniyordum. bi insan meşhur olmak istiyorum diye yollara atar mı kendini ya. şarkıcı olmak iste, oyuncu olmak iste de meşhur olmayı istemek neymiş.:)

      Sil
  4. Twitterde Ajdar için kemçiriyordum.
    Bir arkadaşım cevap yazmış.Hepimiz Ajdarız diye.
    Sonra çok haklı buldum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ajdar' a eleştirel yazı mı yazıyorsunuz yahu, vaktinize yazık.

      Sil
    2. Ajdar diye bir gerçekliğimiz mi var ne?

      böyle yazmışım twittte,gerçekler için her zaman vaktimiz vardır:))


      Meşhur olmak çok önemli değil.Sanırım gerçek olabilmek önemli.:))

      Sil
    3. herkes başka pencereden bakıyor, kimisi için meşhur olmak daha önemli.

      ben de sahte meşhur olmak istiyorum..:)

      Sil
  5. Dünkünden sonra bu post güzel oldu..
    Neşeli ve pozitif gördüm efendim sizi.

    İşte budur! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eğer her şey beklediğim gibi devam ederse bu gidiş depresyon demektir ha bu sefer yırtarım belki ama gidişat iyi değil onu diyeyim..:)

      Sil
  6. diğerlerini bilemem ama sen olursun hem de kelimelerinle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol beenmaya ama ben hiç öyle düşünmüyorum. neyse yine de teşekkürler.

      Sil
    2. maya'm dediyse doğrudur o. kulak vermelisin Cem..

      Sil
    3. beenmaya hep doğru şeyler söyler elbet bilirim de bu biraz torpilli bi söylem olmuş, saolsun...

      Sil
  7. ahahahahaha

    böyle, senin pozuna benzeyen bir fotom var yaaa, görsen ölürsün gülmekten :) komik şey

    YanıtlaSil
  8. iyi oldu sana :) unutmadım "otur sıfır"ları

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorum manyaa olayım olacaksam, hele sizin gibi kıymetli arkadaşların yorumlarıyla. mis mis...

      Allah başka keder vermesin inşallah.

      Sil
  9. e ama ben yarıldım ki :D off ne güldüm saolasın ya :d

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah gülmekten ayırmasın. ne demek efem, siz de sağolun.

      Sil
  10. ya ajdar senin yüzünden ne çikita muz, ne nane yiyebiliyorum.. artık bundan sonra şahdamırımı bile kesemicem galiba:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ajdar' ın size bi faydası olmuş, şah damarınızı kurtarmış kesilmekten..:)

      Sil
  11. Beni de engellediler :)

    Önümü kestiler :)

    Bu adam oğlum olsa, eldivenle severdim yahu... (bu deyimi yeni duydum da, cümle içinde kullanmak istedim)

    Anaaa, o kadın vardı di mi?

    Yüzün gülsün gerekli insan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim yüz şapşala döndü, iki dakika gül iki dakika somurt iki dakika tebessüm et. alnım ondan mı kırıştı acaba..:)

      Sil
  12. Dün çok yoğundum katletmişim Türkçeyi haha. Hem kırışıklığı başlayan hem de Türkçe özürlü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin yaşlılığın da hiç çekilmez..:)

      Sil
    2. İş arkadaşlarım şu genç halimi bile çekemiyor toplum topyekün geçimsiz ben ayrı bir yerdeyim:)

      Sil
  13. aaa jdarın yeni şahdamar adlı şarkısını mutlaka öneriyorum arkadaşlar, hayata bakışınız değişecek

    YanıtlaSil
  14. Çok güzel çıkmışsın:) Diğer fotolarını da merakla bekliyorum(z):)

    YanıtlaSil